Monday, August 30, 2010

kutinggalkan semuanya di intec...

Sayu,
Terpisah, hikayat indah kini hanya tinggal sejarah,
Berhembus, angin rindu..
Begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu….

Hmm berakhirlah sudah satu lagi lipatan penting dalam sejarah hidupku… Detik bermakna yang hanya ku kecapi dalam tempoh 4 bulan…dan kini, ia berakhir…
Dari sehari jadi seminggu, dari seminggu jd sebulan, dr sebulan jd 4 bulan…sedar tak sedar dah 4 bulan rpenye aku dok kt cni…teringat lg mse mula2 masuk intec dlu..masa berlalu dirasakan amat pantas..terkenang lagi detik permulaan sebuah jalinan antara kita kan…masa mula2 dtg k cni dulu.. berjumpa la ak dengan kawan sebilik aku..hifzan, yore n penyu..yore n penyu ni bdk MTD taw, so ak terpikir gak..hmm bleh k ak hidup ngn dorg ni?? Tp ble dh mle mngenali…ternyta, kami serasi sebumbung..=), jd dikesempatan ni..ak nak amek peluang mengucapkan bebanyak terima kasih la kpd rakan2 sebilikku..terutamanya hifzan, klo xde x hifzhan ni..x hidup ak kot (walaupun sepanjang 4 bulan ni dia cuma sempat kejut ak subuh dlm 5-6 hari je..yg len smua aku je..kn hifzhan?? Haha).. klo dobi 2, mana pnah miss..bwt penat je bli sabun basuh baju, las2 p dobi gak..ish3, dan terkenang lg d mlm2 terakhir di intec, peristiwa bersahur kt McD, semoga peristiwa 2 trus diingati…hehe but anyway..thanx 4 everyting….


The same goes 2 my beloved class, MEG4…we’ve spent a lot of our precious moment together…and hope dat it wouldn’t last although we were separated (moki, aizad, ira n nad)…
bagi yg akn mneruskn pjalanan bsama2..
-tahir, lah, amad, afiq fadhli, afiq zerr, muiz 'nate'..hehe, yang, nik, muna, mama, amalina muko dekki, zatil, asma', ainin, panin, mahe, nat, n jaji...
igtla..pjalanan kita msih jauh..sepanjang tempoh 6 thn 2, kita mgkin diuji, digugah tp pastikan..semua dugaan itu tidak bisa mematahkan semangat kita utk lahir sbg sorang 'islam yg DOKTOR'...

rsenya xde kata yg mmpu mnggambarkn apa yg tersirat di hati ini, smoga gmbar2 ini mampu menjadi pengubat rindu di hati....=)


yeah..inilah kita...MEG 4


kumpulan 'baba wa mama'..terbaek lahh!!!


makhluk yg amat ditakuti Yang (pada suatu masa dulu)!!haha


Cairo vs ain sham...



dh boleh jd mak budak ni...hehe



DOKTOR to be - insyaallah


membuat terompah telur d kelas arab..grup ak je yg jadi elok!!




moga ikatan ukhuwah yg dibina...selamanya...

hmm harapnye gmbar yg sikit ni mmpu mngimbau blek nostalgia pahit manis kte bersama..
ok utk akhirnya..
sahabat,
kiranya waktu yg sekejap itu menjadi kenangan untuk kita hayati sepanjang zaman,
ingatlah aku selagi kau mampu,
Jika pula masa yg mendatang memisahkan keakraban yang telah terbina,
ukirlah secebis tentang aku di hatimu,]
agar nanti ketika kita bersua kau masih mengingaAti SIAPA DIRIKU.....

p/s eh asal ak tacing smacam je ni...hehe
sori x byk gmbr..ni je yg ada...

7 comments:

  1. : gmbaq aku boh yg huduh. hare.

    ReplyDelete
  2. wah3 afiq zul.. ada blog! bagus3~ keep it up.

    ReplyDelete
  3. wah3x boq....nnti wat vid class eee..hakhakhak...

    ReplyDelete
  4. a ah, sokong dr. moki. vid class pula yaa. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...